شایسته ترین دانش گاه‌های قبرس و شهریه پزشکی در آنها
نوشته شده توسط : صبا


شایسته ترین دانش گاه‌های قبرس و شهریه پزشکی در آنها
مخارج تحصیلی پزشکی در قبرس شمالی روی هم رفته دربین ۱۰ تا ۲۵ هزار دلار در هر سال میباشد، یعنی عددی به نسبت کمتر از دانشکده‌های گران قدر اروپا و ایالات متحده. بیایید با هم کالج‌هایی که پزشکی در آن ها علم آموزی میشود را با شهریه هر ساله  ویزا کاری قبرس شمالی آنها ببینیم:

Grine American University/ کالج آمریکایی گیرنه: ۸۰۰۰ دلار
Near East University/ دانش کده خاور مجاورت: ۱۳۵۰۰ دلار
European University/ کالج اروپایی: ۲۲۵۰۰ دلار
University of Nicosia Medical School/ دانش گاه پزشکی دانش کده نیکوزیا: ۱۹۳۰۰ دلار
Eastern Mediteranian University/ دانش کده مدیترانه شرقی: ۲۲۷۰۰ دلار
Cyprus International University/دانش گاه در بین‌المللی قبرس: ۱۴۱۰۰ دلار
University of Nicosia/ کالج نیکوزیا: ۱۹۲۰۰ دلار
شناخت با کالج‌ مدیترانه شرقی در قبرس شمالی
قبرس یکی‌از مطلوب‌ترین کشورها برای ادامه علم آموزی ما اهل ایران‌هاست. چه مدرک کارشناسی خویش را گرفته باشید و هم اکنون درپی دانشگاهی برای تحصیلات تکمیلی بگردید، چه پس از دیپلم قصد آغاز مسیر تحصیلی را در آن سوی مرز داشته باشید، مسلما موسسه آموزشی یا این که دانش کده معتبری در قبرس برای شما پیدا گردد.

آحاد حرفه‌های عالی و پرطرفدار جهان در کالج‌های قبرس درس دادن میشوند، از پزشکی، پرستاری، پیراپزشکی و دندان‌پزشکی تا اقتصاد، علم ها اجتماعی و سیاسی و فن‎های متفاوت مهندسی. یک کدام از شایسته ترین آیتم‌ها برای سفر تحصیلی به قبرس، دانشکده مدیترانه شرقی میباشد. درین مقاله این دانش گاه را میشناسیم و فرایند هجرت تحصیلی را هم به طور کوتاه مرور می کنیم.

دانش گاه‌ مدیترانه شرقی کجاست؟
Eastern Mediteranian Univeristy یا این که EMU یا این که به عبارتی کالج مدیترانه شرقی، فقط دانش کده دولتی در استانهای شمالی قبرس میباشد، و حرفه‌های متنوعی را در برهه زمانی دانشگاه، مدرک لیسانس و تحصیلات تکمیلی به دانشجو ها ارائه می دهد. این کالج در شهر فاماگوستا، یکی شهرهای قبرس که بسیار کهن و تاریخی میباشد جای دارد و صاحب خانه گردشگر‌های بسیار متعددی هم میباشد.

با زیرساخت‌های بسیار توسعه یافته، اساتید رفیعتر و تجهیزات رفاهی وسیع، EMَU صاحبخانه ۱۶۰۰۰ دانشجو از ۱۱۰ مملکت و ۱۱۰۰ معلم از ۳۵ مرزوبوم گوناگون میباشد. ضمن حرفه‌های تخصصی، این دانشکده اپلیکیشن‌های یادگرفتن لهجه انگلیسی نیکی داراست تا دانشجو یان دربین‌المللی بتوانند با کمپانی در آنها مسیر تحصیلی خودشان را در قبرس و سپس اروپا آغاز نمایند.

عمل‌های متنوع ورزشی، اجتماعی و فرهنگی، اطراف پذیرای دانشجو ها فرنگی و درس دادن به لهجه انگلیسی وترکی، این دانش گاه را در میان مورد‌های نسبتا عالی برای علم آموزی قرار داده و سند آن هم در مجموع جهان دارای اعتبار میباشد.

رنکینگ کالج emu قبرس فعلا 601-800 میباشد.
EMU فقط برای درس قرائت ساخته نشده، بلکه محلی میباشد برای تربیت فکری و شخصیتی دانشجو یان و اما فراهم کردنشان برای حضور فعال در جامعه تحت عنوان شهروندانی امروزی و مسئول. یکی قسمت‌های هر نرم افزار تربیتی هم استراحت و تفریح میباشد. هر سال به مناسبت‌های گوناگون خوانند‌گان رخنه‌ و اروپایی در‌این کالج کنسرت برگزار می‌نمایند و تعداد متعددی جشنواره، ضیافت و فستیوال هم جز نرم افزار‌های دانشکده مدیترانه شرقی  مهاجرت کاری به قبرس شمالی می‌باشند

خوابگاه و سکونت
دانشکده EMU هشت خوابگاه متعدد دارااست که هرمورد برای سکونت دانشجو ها مستقر یا این که در بین‌المللی پیاده سازی گردیده‌اند و در مسافت پاره ای از کنار دریا فاماگوستا قرار دارا‌هستند. این خوابگاه‌ها در یک محله خرد شهرک‌مانند می‌باشند، در کنار یکسری کافه و رستوران، زمین‌های ورزشی کالج، بازارچه‌های خرد دانشجویی، کتابفروشی و سایر ساختمان‌های دانش کده.





:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: